Bardzo lubie takie tradycje.

in #polish6 years ago (edited)

Dzisiaj przypadło oficjalne zapalenie światełek na choineczce w takim malutkim miasteczku w Ipswich.
Bardzo podoba mi się tegoroczna żywa choineczka...
Zobaczcie sami :)

Buziake dla Wszystkich. Jestem calutka w jednym kawałeczku ale akademicko jest intensywnie bo praca za pracą do oddania. Ale idziemy do przodu :)
Ciepełka dla Wszyskich
Od Gosi :)

Sort:  

Troche predko ta choineczka ....:)

Kochana to jest Anglia :) Tutaj wszystko jest szybciej.... Hahahahaha :)

Ale Anglicy juz' s'cia'gaja' ozdoby s'wia'teczne przed Nowym Rokiem. To tak miesia'c na s'wie'towanie :)

ciekawa jestem kiedy moja choinke w miescie na rynku
postawia :)))))

Ozdobna choinka na rynku - czemu nie. Ale już od połowy listopada?

Ta choinka to i tak jest po'z'no. Bo w sklepach ozdoby s'wia'teczne to juz' od miesia'ca.
Dlatego nie chodze po sklepach bo mi to psuje magie S'wia't Boz'ego Narodzenia :)
Ale musisz wiedziec' z'e w Anglii takie ozdoby tylko do Nowego Roku. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99