Przedstawiam Siebie

in #polish6 years ago (edited)

Chciałbym w tym poście bardzo serdecznie powitać całą steemitową społeczność polskojęzyczną.

Mam na imię Marek i pochodzę z Wrocławia

Obecnie mieszkam w Londynie i na codzień jestem zawodowym kierowcą.

Jestem marzycielem:

Docelowo chciałbym zostać influencerem i niedługo powstanie także vlog o nazwie 'Od zera do influencera' :)

Moje główne zainteresowania to: sport, podróże, muzyka, kultura, gotowanie, prace w ogródku, filozofia, nowoczesne technologie, rozwój, fantastyka.

Nie interesuje mnie zarówno polityka jak i tworzenie sztucznych podziałów, dlatego bardzo proszę od powstrzymania się od agitacji politycznej skierowanej pod adresem mojej skromnej osoby.

Na tym Blogu chciałbym dzielić się z wami swoimi pomysłami na lepszy świat, swoimi zdjęciami (o takimi na przykład:

Oraz wszystkim innym czym zapragnę się z wami podzielić a przede wszystkim będę starał się, żeby było ciekawie ;)

Zachęcam do obserwowania i upvotowania.

Pozdrawiam i do zobaczenia i do przeczytania!

Sort:  

Witaj w polskiej grupie!
Zamień jeden z tagów na introduceyourself żeby społeczność mogła Cię łatwo powitać.
Powodzenia :)

Dzięki za info, tak też właśnie uczyniłem.
Pozdrawiam

Towarzyszu! Jeśli nie interesuje Was polityka i chcecie uniknąć agitacji, to dlaczego używacie tagu #reakcja, który jest głównym tagiem do rozmów politycznych po polskiej stronie Steemita? Petru Wam to podpowiedział? Z partyjnym pozdrowieniem!

No cóż, muszę przyznać, iż nie sprawdziłem dokładnie co też kryje się pod tym tagiem, po prostu brakowało mi jednego, było dość późno, narzeczona miałczała, że chce spać, no to bach padło na tą nieszczęsną przesiąkniętą bagnem i jadem kobry reakcję. Jednakże muszę przyznać, że jakkolwiek nie interesuje mnie polityka i śmieszy wręcz agitacja, tak tematy kulturowo-społeczne są dla mnie niczym kolor czerwony dla komunistów. Również pozdrawiam, a nawet z ciekawości poobserwuje se, a co mi tam.

Witam @marczanto , życzę owocnych wpisów, pierwszy naprawdę fajny więc czekam na więcej :)

Witam. Skrzydeł nie widzę, Czy może masz jakiś odrzut po fasolce? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57544.69
ETH 3114.34
USDT 1.00
SBD 2.42