Moje rapowe demo TED

in #polish6 years ago (edited)

Witam was moi drodzy polskojęzyczni Steemianie! Dzisiaj nadszedł dzień, w którym chciałbym się z wami podzielić moją świeżą, rapową Twórczością.

Dzięki uprzejmości i gościnności Harrego z Sick Sound Studio w Poznaniu, oraz zaangażowaniu, umiejętnościom dźwiękowym oraz motywacji ze strony mojego przyszłego szwagra Andrzeja, udało się nam stworzyć wspólnie coś, z czego poniekąd jestem dumny. Po raz pierwszy w życiu udało mi się nagrać coś, czego sam mogę słuchać bez krzywienia się że chujowo brzmi.

Przedstawiam wam dzisiaj swoją epkę, zatytuowaną TED. Mam nadzieję, że wam również się to spodoba i jeśli tak to puśćcie to dalej w sieć niech sobie hasa, a jeżeli macie jakieś negatywne bądź krytyczne komentarze, to ja bardzo chętnie je przeczytam, bo jak narazie wszyscy tylko słodzą 🤣
Pokój z wami śle Marczanto.

TRANSPORTOWIEC

ENERGIA

DRESZCZ

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67275.57
ETH 3480.50
USDT 1.00
SBD 2.67