Moich kilka artykułów - podsumowanie

in #polish7 years ago

obraz.png

Cześć

Robię podsumowanie po kilku dniach obecności tutaj. Napisałem kilka tematów o kryptowalutach i dwie notki z moich egzotycznych podróży.

Moje zarobki poniżej:
Bez tytułu.png.

Nie wiem czemu mam 0.000 STEEM a SBD uzbierało się kilka. Nieważne, przy obecnej cenie SBD to fajne kilka groszy :)

Dla ludzi od kryptowalut dodam tylko że zapraszam to moich artów, naprawdę pokazuje jak zarobić nawet nie mając dużego budżetu, inwestując w tanie altcoiny. PS. 18 grudnia na BTC wchodzi WallStreet, spodziewany tuż przed tym duży skok wartości BTC. Niestety arty o moich altach nie cieszą się póki co dużym zainteresowaniem.

Po co ten post

  1. testuje go wrzucając przez busy.org
  2. najważniejsze.

Chciałem bardzo podziękować społeczności za ciepłe przyjęcie, brak tu trolli, idiotów, ludzi co wszystko wiedzą najlepiej. Naprawdę fajne miejsce!

Miłego weekendu!

Sort:  

Chciałem bardzo podziękować społeczności za ciepłe przyjęcie, brak tu trolli, idiotów, ludzi co wszystko wiedzą najlepiej. Naprawdę fajne miejsce!

Zgadzam się w 100%. Rewelacyjny portal, w którym brak jest durnowatych postów, chamstwa, przechwalania się i tym podobnych.

Ludzie potrafią prowadzić kulturalną dyskusję, sugerować zmiany (nie narzucać), wypowiadać się poprawną polszczyzną i przede wszystkim tworzyć tutaj niesamowicie przyjemną atmosferę ;)

Ja za swoje posty dostaję Steem Power i SBD, nie dostaję steem. Aby mieć steem można albo 1) użyc automatycznej wymiany SBD - co zrobiłem kilka razy i żałuję bo: 2) przez market są lepsze przeliczniki

Dokładnie. Konwertowanie Steem Dollars automatycznie to największy syf jaki moża sobie wyobrazić. Ostatnio przekonwertowałem 22 SBD i "dostałem" za to 15 STEEM, a przy obecnym kursie jeśli zrobiłbym to w markecie dostał bym jakieś 110 STEEM.

Społeczność zareagowała za wolno, obecnie ta opcja jest już usunieta ze standardowego ustawienia w wallet. Sorki, to wariactwo z sBD wszystkich zaskoczyło. Na przyszłość polecam internal market, który ma ceny powiązane z rynkiem zewnętrznym: dostalbys 113 steem w tym momencie

https://steemit.com/market

Albo zrobić power down swojego SteemPower

Ale to dluga trwa

Spokojnie, nie od razu Kraków zbudowano. Twoje posty o altcoinach przejrzę w wolnej chwili. Btw. SBD ponad 11$ na bittrexie (wg https://coinmarketcap.com/currencies/steem-dollars/#markets), poloniex ponad 5$ - skąd ta różnica?

Różnica pomiędzy polo a bittrex wynika z tego, że polo obecnie ma wyłączone wpłaty i wypłaty. Nie można zrobić arbitrażu

ponieważ SBD został potraktowany jako "bezpieczna przystań" zamiast USDT, jakaś była afera że bittrex dodrukowywuje za dużo USDT
tak przynajmniej wyczytałem ;)

Źle wyczytałeś. Podobna cena SBD jest na upbit.com

fakt faktem było zamieszanie z USDT na bittrexie i część ludzi przerzuciła się na SBD

Spokojnie to dopiero początek, będziesz jeszcze miał osoby które będą śledziły twoje posty. Ja od dziś.

Masz 0 w Steem, bo nagrody dostaje się w SBD i Steem Power. Na Steem musisz sam zamienić albo zrobić Power Down.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54140.93
ETH 2422.15
USDT 1.00
SBD 2.12