Better call Alt - czyli kryptowaluty z marcon13 [1]

in #polish7 years ago (edited)

Cryptocurrency-exchanges.jpg

Cześć wszystkim

Jak obiecałem mam zamiar wrzucać ciekawe pomysły ze świata krypto, głównie typy na inwestycje. Jako że uważam że bitcoin jest mocno przepompowany, a w każdym razie korekta wisi na włosku, będę Wam przybliżał typy na altcoiny czyli albo dużo tracimy, albo trafiamy w żyłę złota :) Obecnie fee jest na BTC ogromne, więc przy obecnych założeniach nie sprawdzi się jako waluta, a już na pewno nie do mikropłatności.

Zaczynajmy

Na początek zacznę od pochwalenia się. "Shitami" zacząłem bawić się ok 2 miesiące temu, a przynajmniej wtedy zrobiłem pierwsze podsumowanie.

WalutaCena zakupuAktualna cenaWzrostCzas
Ripple0,19$0,24$26%2 miesiące
Litecoin54,29$147,38$172%2 miesiące
Ethereum298$472$58%2 miesiące
NEM0,23$0,42$82%2 miesiące
Lisk5,68$8,06$41%2 miesiące
IOTA1,44$4,56$216%14 dni

Oczywiście było kilka wtop, ale wzrosty mocno, mocno górują nad niewielkimi stratami. Dlatego wolę alty.

Czas na typy

iota.png
IOTA - jak widać "pociąg odjechał" ale czy mamy szansę do niego wskoczyć? Trudno powiedzieć, teraz dużo zależy od ruchu developerów IOTy. Jeżeli nie spieprzą założeń i poprawią błędy, wydadzą w końcu porządny portfel - lecimy grubo, waluta z ogromnym potencjałem wzrostowym. Nie wiem co się będzie działo w następnych dniach, ale długoterminowo przy założeniu dobrej pracy developerów ma szansę stać się potężnym graczem.
PS. partner biznesowy chciał wejść w kryptowaluty bo się naczytał o "bitkojnie". Powiedziałem mu że na bitcoina był czas miesiące albo lata temu, teraz niech wejdzie w IOTę. Efekt? 200% w 10 dni i kumpel podjarany jak dziecko w wesołym miasteczku.

Kolejne 2 typy poniżej, bez zbędnej analizy, po prostu uważam że cena jest atrakcyjna, market cap wysoki a perspektywy dobre (mimo że gdzie nigdzie pociąg wygląda jakby wystartował, dla mnie od ledwo odpala silniki).

iota.png

iota.png

Plus uważam że LTC dalej jest niedoszacowany, na longterm myślę że jak zalazł. Plus ethereum :)

Nie jestem żadnym naganiaczem, nie kazuje nikomu tego kupić. Jeśli ktoś zarobi razem ze mną to po prostu będę szczęśliwy :)

To mój pierwszy poważny (chyba) art na steemit. Jestem otwarty na wszelką krytykę i porady, jestem tu nowy i nie wszystko ogarniam. Pozdro!

Sort:  

Przypatrzę się twoim typom.
Wcześniej oczywiście wchodził w grę LISK, BTC i IOTA.

Teraza siedzę w Bitradio. Może chcesz poczytać ?
Krótko mówiąc słuchasz radia i zarabiasz krypto :D
https://steemit.com/polish/@przemko/sluchasz-radia-zacznij-na-tym-zarabiac-krypto-walute

Swietny post ;) Rowniez chcialam kupic lisk jednak cos mnie powstrzymalo i teraz zaluje ;((

nie żałuj, w porównaniu do takiej IOTy czy LTC to Lisk urósł symbolicznie :)

LISK - Mnie się udało kupić tanio i sprzedać na wzroście :)

Congratulations @marcon13! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

No i oby tak dalej, dobre typy, tak mi się wydaje, oczywiście na długi termin.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56516.28
ETH 2315.44
USDT 1.00
SBD 2.34