Zawiść ludzka

in #polish5 years ago (edited)

Witam.
Chciałem poruszyć pewien ważny temat a mianowicie nie rozumiem czemu za każdy coś juz osiągnie nie potrafi pomóc drugiej osobie. Człowiek robi pod górkę. Chociażby tu. Na tej stronie. I tu na moim przykładzie powiem że spotkałem się z nie sympatycznym ludźmi. Człowiek który robi coś po raz pierwszy... i nie wie na
czym to polega jest od razu źle oceniany. Szczególnie wśród rodaków. Chyba jedyny kraj który nie umie się zjednoczyć. Zastanawiałem się dlaczego. To już mamy we krwi ? Wpojonie przez naszych dziadkow, pradziadkow? Być może ponieważ każdy z nich miał ciężko czy to za wojny czy to za komuny.
Tym artykułem chciałem tylko prosić żeby nie oceniać osoby poprzez jeden lub dwa błędy i prosić o pomoc osób który się na tym znają.
Pozdrawiam. Milej niedzieli

Sort:  

Poczułem się wywołany do tablicy, bo to ja Cię "źle" potraktowałem. Proszę nie odbieraj tego personalnie, że ktoś uwziął się na Ciebie, bo nie chce żebyś zaistniał. Są określone zasady których pilnujemy, a jedno z nich jest kopiowanie treści z internetu żeby na nich zarabiać.
Chętnie pomogę Tobie pokonać pierwsze przeciwności na platformie. Zapoznaj się również z tym co napisał Ci @hellobot, tam jest zebrana kwintesencja zasad w naszej społeczności.
Głowa do góry i do przodu, najważniejsze, że zrozumiałeś swój błąd.

Tutaj jest wolność możesz robić co zechcesz i nikt cie nie zbanuje (tak jak to jest na YT czy FB.., gdzie mogą Cie zbanować za jedno słowo "pedał" we wpisie o wycieczce rowerowej. Ale gdy nadużywasz wolności na przykład do piractwa to naruszasz prawa innych dlatego kończy się Twoja wolność. A społeczność może wymierzyć karę. Jeśli ktoś tak zrobił to na 99% nie bez powodu.

Jeśli ktoś tak zrobił to na 99% nie bez powodu.

Nie no... są też notoryczni downvoterzy, którzy robią to właśnie bez powodu. Np. @camillesteemer i kilku innych ;)

u mnie jak było minusowanie to raczej z kont, które nic nie publikują oraz nie mają tokenów. wiec pomijalna kwestia. ale w przypadku @camillesteemer to wyjątkowo głupie bo jak widać po reputacji dostał odwet ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23