Witam w STEEMIT.

in #polish6 years ago

Witam w steemit. Nie jest to moj pierwszy post , Jednak poprzednie potraktujmy jako test czy aby na pewno jest tak jak mowia ze jest??? A musze przyznac ze jest nawet lepiej niz sadzilam. Pozatym pierwsze koty za ploty byly rzucone w celu rozpoznania oraz nauki wrzucania samych postow bo blockchain jak sama nazwa wskazuje ZOBOWIAZUJE:) .

34339954_10212547886232669_8711191702133538816_n.jpg

Zacznijmy od tego ze mam na imie Kaska. 10 lat temu wyjechlam z Polski i zamieszkalam w UK. Jak wiekszosc w podobnej sytuacji szukalismy lepszych zarobkow i perspektyw. Po roku urodzila mi sie corka Natalia.i tak juz zostalo. I pewnie by tak trwala proza zycia w komforcie pracy na kontrakcie, gdyby nie to ze jakies 2 lata temu stanely mi na drodze kryptowaluty i jak to mowia nic nie bylo juz takie samo.

Prace za ktora tutaj przyjechalam rzucilam poltora roku temu gdy zobaczylam w jakim Mattrixie zyjemy. Kryptowaluty staly sie moja pasja. Nawet nie trading i spekulacja jak wiekszosc osob mysli ale bardziej mining,i strona ideologiczna poszczegolnych projektow , ktore moim zdaniem maja szanse wydeptac dla siebie miejsce w niedalekiej przyszlosci tworzac swoje wlasne niezalezne ekosystemy niezalezne od rzadow i bankow. W pelni zdecenracizowane i wolne. To jedyny sposob aby oddolnie postawic sie korporacjom. Brzmi utopijnie ale ja wierze ze mamy szanse jesli wystarczajaca liczba osob obudzi sie, zacznie myslec samodzielnie i dostrzeze to co widzi wielu z nas. Z czego zyje ? Z networku . Konkretnie rozwijam 3 projekty zwiazane bezposrednio lub posrednio z krypto. Kopie troche POS. Nie skupiam sie na uszczesliwianiu ludzi na sile raczej klade nacisk na uswiadamianie i na ile moge obnazam glupote nonsens i bezdusznosc systemu w ktorym tkwimy jak te tryby w machinie. A zaczyna sie to juz od edukacji w szkole. Dlugo by pisac.
Steemit moze byc dla mnie dobrym miejscem aby sie wyzyc i wyrzucic z siebie moje przemyslenia. Tu nic nie zniknie a co najwazniejsze opieramy sie o blockchain co samo w sobie bardzo mnie buduje. To jest przyklad zastosowania tej technologii w praktyce bo kazdy o niej mowi a malo kto ja widzi. Pozdrawiam wszystkich i SEE YOU SOON :)

Sort:  

U Nas też kryptowaluty stanęły nam na drodze i miały na imię Kaśka ;-) Fajny post i dzięki za wiedzę, którą się z nami dzielisz!!

Jestem tą szczęściarą , że mnie też uświadomiłaś w temacie kryptowalut :) Fajny Tekst :) Natalia jak wyrosła :) Pozdrawiam :)

ale miazga. świetny post! naprawdę bardzo mi się spodobał! 😃Taki po prostu, szczerze, krótko i prosto z mostu. I przyjazny dla zwykłego śmiertelnika ;) fajnie byłoby nieraz jak byś właśnie wrzuciła jakiś post dot przemyśleń na temat różnych przemyśleń, przyjazny dla 'zieleniaka', bo naprawde jestem ciekawa wielu rzeczy ale przez to że są tak skomplikowanie napisane (np suche fakty i liczby) a życie wiadomo jest busy, ogarniam wszystko w ślimaczym tempie 😜może innych nieświadomych i zielonych ludków też by to zainteresowało. Taki pomysł 🙂

cieszę się, że znalazłaś własną drogę i życzę Ci powodzenia w spełnianiu marzeń z nią związanych 🙂

Witaj :-) Wszystkiego co Najlepsze dla Ciebie :-) Ja również Dziękuję za całą Twoją pomoc i dzielenie się wiedzą,doświadczeniem i nowościami :-)

Cześć Kaśka ! :)
Pomimo, że się nie znamy osobiście to od dłuższego już czasu chętnie czytam Twoje wpisy i komentarze. Jesteś kolejną osobą tak jak i ja, która stanęła przed nowo otwartymi drzwiami i przez nie przeszła a to pewnie za częściową sprawą Tomka S. :)
Fantastycznie widzieć nie tylko młode osoby widzące przyszłość w krypto (oczywiście nie uważam Cię za starą :P )
Jesteś bardzo inteligentną osobą oraz mam wrażenie, że idzie też za tym dobre i ciepłe serce :)
Marzysz o wolnych i zdecentralizowanych ekosystemach, to piękne tylko czy na tyle realne nawet przy technologii blockchain ? tego nie wiem ale życzę tego sobie tak samo jak Tobie i wszystkim innym ;)
Życzę Ci dużo szczęścia i zdrowia oraz powodzenia w sianiu dobrej nowiny na steemit 💪

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56556.00
ETH 2492.21
USDT 1.00
SBD 2.22