You are viewing a single comment's thread from:

RE: House of Cards, Stranger Things 2- Październik na Netflixie Cz.1

in #polish7 years ago

Obejrzałem obydwa seriale w całości, House of Cards jest to ciężki serial pełen politycznych zagrywek ale dzięki temu możemy dowiedzieć się jak działają politycy i jak oszukują samych siebie aby dojść do wymarzonego stołka akcja rozwija się w dalszych sezonach lecz piąty nie przypadł mi za bardzo do gustu jedynie ostatnie odcinki które wprowadziły napięcie i teraz pozostaje niedosyt i czekanie na nowy sezon.
Odnośnie stranger things przed wyjściem drugiego sezonu obejrzałem cały pierwszy i ciągiem oglądałem drugi, był to serial interesujący lecz minusem tego było to że był bardzo przewidywalny bo i tak dobrze się kończy uważam, że powinien zostawić nam niedosyt na koniec sezonu żeby z utęsknieniem czekać na losy bohaterów z Hawkins. Obsada również dobra lecz największy ubaw miałem z Dustina.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56912.97
ETH 2334.70
USDT 1.00
SBD 2.37