You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podsumowanie drugiej rozgrywki Substeemia- Łupy(!);), kolejne uwagi i zmiany

in #polish6 years ago

Haha.

I znowu ja niewdzięczny muszę zgłosić obiekcje. Było nie było, to ja rozwaliłem działko (czyt. pokonałem przeciwnika :P ) ;)

Chyba zostałem podsumowany odwrotnie z Kapitanem ;)

Sort:  

Nie ale kapitan zdobył łącznie za 2 osiągnięcia 0.5 tak jak ty tyle że był rozliczany ze skarbów i dostał bazowo 50% a reszta byłą do podziału miedzy graczy. Ty byłeś rozliczany wg zasad odnośnie walki.. w zasadzie to muszę wprowadzić poprawkę d tego rozliczenia bo zauważyłem że ostatecznie właśnie wyszło nie do końca tak jak chciałem.. od przyszłej edycji bazowo za pokonanie przeciwnika będzie się dostawało 30% a nie 20 te 50 będzie rozdzielane pomiędzy graczy uczestniczących w walce a 20 pomiędzy pozostałych graczy.

Edit:

Czyli bazowo 20% z 0.5 =0,1
potem 50% to 0,25 dzielone na graczy biorących udział w przynajmniej jednej turze walki czyli na 2
a potem pozostałe 30% dla wszystkich dzielone na 3

Image3.jpg

Bardziej o to mi chodziło. On czytał papiery i działał na kompie więc miał istotne osiągniecie w tej dziedzinie. Okazało się że ja dostałem więcej doświadczenia z tego a za walkę z działkiem (w pojedynkę - bo niebieski "jedynie" raz mnie uratował, ale nie atakował) nie dostałem nic :P

a! a to faktycznie pomyłka to 3 było twoje bo za walkę dostaje sie wiecej exp za narażanie życia.

już poprawiłem.. ogólnie widzę ze walnąłem sie z expem bo jakies tak z rozpędu policzyłem każdemu dodatkową 3 z opisu:P

teraz jest ok :)

dzięki za poprawianie i zwrócenie uwagi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61168.42
ETH 2363.94
USDT 1.00
SBD 2.58