You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak wypłacić XML z Blockchain.com (zamienić na PLNy)

in #polish5 years ago

Do weryfikacji na BitBay potrzeby jest skan dowodu trochę to przeraża w dzisiejszych czasach do zarejestrowania się tam . Są może jakieś inne giełdy które nie potrzebują tego .

Sort:  

Niestety większość giełd działa już zgodnie z banksterskimi przepisami KYC i AML... Dlatego też w dalszej części wpisu opisałem jak można wypłacić pln'y zachowując anonimowość korzystając z giełdy Binance. Tam jest limit do 2 BTC dziennie bez weryfikacji konta.

Tak wszystko fajnie opisane . Tylko jest problem bo w mojej okolicy nie ma Bitomatu .

Z tego co się orientuje, powinna być jeszcze możliwość wypłaty środków z Binance poprzez kantory np. Inpay lub Tokeneo. Jednak z tego sposobu, nie korzystałem więc, nie jestem pewny czy to przejdzie.

Do wypłaty w Inpay potrzebne jest też zweryfikowane konto .

Bardzo dawni, nie korzystałem z Inpay ;/ Widzę, że się sporo pozmieniało i Lech Wilczyński też był zmuszony do wprowadzenia KYC/AML...

Tak mi się przypomniało, że możesz jeszcze spróbować u FlyingAtom lub Shitcoinsclub wypłacić gotówkę w tym sensie, że oni do Ciebie przyjadą lub przyjadą do jakiegoś lokalnego punktu.

Myslę, że warto też to sprawdzić. Jeśli wypłacisz w końcu te pieniążki to daj znać jaką formą tego dokonałeś. Przyda się innym potrzebującym

ok. Jak się nie uda pozostaje weryfikacja . Możesz polecić jakoś sprawdzoną giełdę

Polecam Binance, BitBay, Coinbase choć jest na rynku jeszcze kilka godnych zaufania giełd

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67544.78
ETH 3225.94
USDT 1.00
SBD 2.65