Sort:  

Mam taką propozycję: na YT dołącz link to Steemowego postu (obok linku do FB) a wtedy upvote z naszej strony będzie większego kalibru.

Steem i Steemit jest trudny do ogarnięcia w całości. Zanim ja zacząłem ludzi informować o Steemit, mineło też trochę czasu (a i tak miałem pewną przewagę, w tym, że szybko wszystko ogarnąłem, bo wiedziałem w jaki sposób został napisany Graphene, silnik BItshares i Steem).

Chodzi mi o to, że dla mnie nie ważne to, co Maciek mógłby zrobić dla Steemit, ja się cieszę, z tego powodu, że dlatego, że Maciek tutaj jest.. ja mogę w wymierny sposób zrobić coś dla niego. Dać mu głos, który w końcu coś znaczy :)

A Maćka czytam od daaawna. To w sumie Maciek przekonał mnie, że bez unittestów, to tak trochę nieprofesjonalnie :) Zacząłem go czytać jak miał jeszcze bloga pod domeną z własnym imieniem i nazwiskiem. Pamiętam też, że był dość aktywny na polskim klinie SO, tj. devpytania :)

Chodzi mi o to, że w moich oczach Maciek dawno zasłużył sobie już na to, bym namawiał każdego, by nie oszczędzał na nim głosów :)

Bynajmniej nie zachęcam też do głosowania w ciemno, po prostu z doświadczenia wiem, że materiały Maćka są warte uwagi :)

Zgadzam się. Chciałbym żeby Maciek mógł za pomocą Steema monetyzować swoje filmy ale niech to będzie układ korzystny dla obu stron.

Czyli de facto mówię to: gdyby był link na YT to bym dał 100% upvote'u zamiast 20%. Ale mój upvote zawsze będzie bo te filmy są rzeczywiście niegłupie.

mój upvote zawsze będzie bo te filmy są rzeczywiście niegłupie.

do niczego innego nie namawiam, jak do głosowania na subiektywnie wartościowe treści :)

@noisy2 : a co Ty na to, żebyś napisał o Steemit u mnie guest posta? w cyklu http://devstyle.pl/category/felietony/wasze-historie/ , np "jak zmonetyzowałem pisanie programistycznych treści"
hę? ;)
Ja nie napiszę takiego, bo:

  1. niczego nie zmonetyzowałem i nadal nie wiem jak to działa
  2. min. do końca roku raczej tego nie nadrobię
  3. idea jest fajna i bardzo podoba mi się Twoje niesłabnące (!!!) zaangażowanie od tak długiego czasu

Daj znać :).

O wow, dzięki! :)
Kurde chyba przy ostatnim update coś sie pokrzaczyło bo nie dostaję powiadomień o komentarzach :).

@innuendo: update opisu każdego odcinka jest z mojej strony raczej niewykonalny, ale chyba wymyśliłem coś jeszcze lepszego, w następnym komentarzu napiszę

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57173.66
ETH 3067.89
USDT 1.00
SBD 2.39