You are viewing a single comment's thread from:

RE: 💚 Moja droga do ZDROWIA 💚 (I jeden z moich najbardziej prywatnych postów🙈)

in #polish6 years ago

Jestem pod wielkim wrażeniem, tak na prawdę też mam podobne problemy, które opisałaś wyżej ( nie byłem nigdy u alergologa - ale dokucza już mi częste kichanie, duszności, dziwne wyskakujące krostki po jedzeniu, )itd.
( W szkole medycznej mieliśmy przedmiot: patologia chorób - miałem wszystkie omawiane :) - to już chyba hipochondria no ale tak już mam i coraz bardziej dokuczają mi te dolegliwości. Dziękuję więc Tobie za ten artykuł - postaram się na jego podstawie coś zmienić. Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Dobrego.

Sort:  

W takim razie postaram się rozwinąć te punkty szerzej. Pytaj śmiało o ważne dla Ciebie kwestie!

Dziękuję Tobie bardzo. Zapewne niebawem poproszę Cię o radę. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
SBD 2.28