You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje dermatologiczne odkrycie na problemy wrażliwej skóry

in #polish2 months ago

Zimą najważniejsze jest odżywienie skóry i ochrona jej przed działaniem niskich temperatur i zimnych wiatrów. Zimą używam kremu Missha Time Revolution. Produkt bardzo dobrze odżywia skórę, zawiera sfermentowane ekstrakty i peptydy. Koniecznie zaopatrz się także w krem ​​ujędrniający, który zapewni skórze barierę ochronną w okresie chłodów. Dla mnie idealną opcją jest Missha Chogongjin Youngan Jin. Do ochrony mojej skóry wystarczą mi dwa produkty pielęgnacyjne. Więcej informacji na temat tych funduszy można znaleźć w artykule https://www.kreatywna.pl/uroda/wykorzystanie-innowacji-missha-do-skutecznej-sezonowej-pielegnacji-skory-w-sektorze-hurtowym/ . Specjalnie dla Ciebie znalazłam tego bloga. Abyś mógł dowiedzieć się więcej o tym producencie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60795.60
ETH 2627.31
USDT 1.00
SBD 2.58