#20 The End of the F***ing World [2017] - Recenzja Serialu - NuttyCriric [PL]

in #polish6 years ago

Nutty Intro.jpg

The End of the F*ing World [2017]

Dramat, Komedia

Streszczenie Fabuły

17-letni James jest przekonany, że jest psychopatą. Alyssa, również 17-latka, jest zimną i humorzastą dziewczyną, która jest nowa w szkole. Para nawiązuje relację, przy czym Alyssa zmusza chłopaka, aby towarzyszył jej w podróży samochodem w celu odnalezienia jej biologicznego ojca.

1.jpg

"The End of the F***ing World" to dla mnie dość duża niespodzianka, z pozoru prosta historia o dwójce pogrążonych w egzystencjalnym kryzysie nastolatków zawiera sporą dawkę humoru i dramatu jednocześnie, z tej dziwacznej mieszanki powstała dysfunkcyjna historia miłosna, pełna mieszanych emocji, w której uwypuklają się granice bolesnego okresu wychowania naszych bohaterów.

1.jpg

Nastoletnie gwiazdy tego show wypadają świetnie i bardzo autentycznie, a charaktery ich postaci stanowią idealną równowagę pomiędzy niepokojącym wręcz spokojem, a totalnym chaosem. Alex Lawther jako niedoszły psychopata James otoczony aurą mizantropijnej jaźni...

1.jpg

oraz Jessica Barden jako Alyssa, urocza i jednocześnie oderwana od wszelkich zasad moralności nastolatka z ostrym jak brzytwa temperamentem.

1.jpg

Podsumowując - jest to solidnie spreparowana komedia, ironiczny romans oraz tragiczna historia dwójki nastolatków z przebłyskami uroku w jednym. Ponure, zabawne i inteligentne kino z szerokim spektrum do interpretacji. Musisz tylko być cierpliwy i uważnie obserwować, aby w pełni docenić to co oferują nam twórcy.

7+.jpg

Dajcie znać jaka jest wasza opinia na temat filmu, lub tej mini recenzji. Jeśli spodobał Wam się post, zostawcie po sobie ślad, zawsze to jakaś dodatkowa forma motywacji do tworzenia nowych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

Trailer

Soudtrack

Sort:  

Młoda w tym serialu mnie rozwaliła - jest ostra jak brzytwa :) James jest znany z dobrego odcinka Black Mirror. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić serial - jest tak inny od wszystkiego co ostatnio widziałem że aż zajebisty :)

Zgadzam się, w natłoku wszystkich bohaterów Marvela i seriali kryminalnych ten to naprawdę fajne odświeżenie.

Ten serial mnie tak wciągnął że obejrzałem go w jedną noc. Zaskakuję swoją oryginalnością przyznam że nigdy nie widziałem czegoś podobnego. I Alyssia, aktorka która gra jej rolę ma 25 lat :)

Ja również wszystkie 8 odcinków wessałem za jednym razem, epizody są, krótkie więc całość zajmuję tyle co jeden film fabularny. Zapowiedzieli już sezon 2, także czekam z niecierpliwością.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64156.67
ETH 3169.32
USDT 1.00
SBD 2.53