Challenge, okręt płynie dalej

in #polish7 years ago

Mam masę emaili i innych wiadomości i stwierdziłem, że lepiej tutaj publikować, niż każdemu odpisywać :)
Więc jeszcze jakiś czas......Zrzut ekranu 2017-11-30 o 21.04.50.png
Zrzut ekranu 2017-11-30 o 20.56.06.png
Zrzut ekranu 2017-11-30 o 20.55.08.png
Zrzut ekranu 2017-11-30 o 21.22.07.png Tą ofertę na razie zdejmuję.

Ps. Nie patrzcie ślepo i z wiarą w to co robię, bo mogę się pomylić, a wtedy Wy popłyniecie, a ja nie chcę mieć kogoś na sumieniu. Między innymi dlatego uważam, że challenge jest niebezpieczny, bo usypia czujność, powoduje inwestowanie na autopilocie.

CZYTAJCIE PRZEGLĄDY Z RYNKÓW FINANSOWYCH, ANALIZUJCIE WYKRESY, ROZWIJAJCIE SIĘ I NIE STÓJCIE W MIEJSCU.

Sort:  

Dziękuje za to co robisz.

Pamiętam jak zaczynałeś, super Ci idzie :)

Dzięki :) Czyli przejście na PLN? Nie bardzo wiem jak to rozumieć, będzie dalej challenge?

Będzie. Z ruchami na pln , na razie się wstrzymam.

@madox jak dużo czasu poświęcasz na to wszystko? Chciałbym sobie porównać to do powiedzmy średnich zarobków w Polsce. Tzn wiem, że budżet eksperymentu nie jest zbyt duży, ale jednak pracy to wymaga. Widzę, że od początku powiększyłeś budżet o prawie 100%. Ile czasu dziennie zajmuje Ci analiza rynków itp?

Sama analiza to powiedzmy 2 razy po godzinie, dużo czasu poświęcam na obserwowanie wykresów, czytanie wiadomości ze świata finansów (nie tylko krypto). Ktoś kiedyś mnie pytał ile potrzebowałby kasy aby z tego żyć :) Moja odpowiedź jest zawsze taka sama: " Im więcej tym krócej"

W sensie inwestowanie dużych kwot skraca życie? ;)

Im większe pieniądze tym wiekszy stres.

Dokładnie, ja inwestuje teraz tylko zarobione pieniądze które nie są małe i nie mam dużego stresu.
Jak sobie policzyłem ile podatku będę musiał zapłacić to tak mi nie szkoda jak moje zarobki topnieją ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59435.06
ETH 2521.75
USDT 1.00
SBD 2.42