Challenge, stan koszyka

in #polish7 years ago

Witam.

Stan Waves Zrzut ekranu 2017-12-14 o 10.56.20.png

Wynik może nie jest w tym momencie atrakcyjny ale wszystko przed nami :)

Zrzut ekranu 2017-12-14 o 10.59.26.png

Dostałem dużo wiadomości z zapytaniem czy coś na Waves zarobię :) nie wiem tego napewno ale z tą myślą zrobiłem zakupy. Jeśli celuję w zysk to na poziomie 40$ (spekulacja) do drugiej połowy stycznia. pozdrawiam

Sort:  

Co sądzisz o inwestycji w NEO?

Ma przyszłość :)
Masz stronkę i śledź wydarzenia w świecie NEO https://twitter.com/NEO_Blockchain

Wszystko tym razem w jedną monetę, nie rozbijasz na więcej.

Mam trochę mniej czasu na dziobanie kw, więc postawiłem na dobrego konia (mam nadzieję), który powinien średnią procentową wywindować na poziom zadawalający. Mam dużo ciekawych projektów na nadchodzący rok, więc nudy nie będzie ;) Bardzo Tobie dziękuję za komentarze, fajnie że ktoś to czyta. pozdrawiam

Trzymam kciuki żeby się udało, nie masz co dziękować, cieszę się że na razie wszystko dobrze idzie, aby tak dalej.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63