You are viewing a single comment's thread from:

RE: RZYM - Miłość od PIERWSZEGO wejrzenia

in #polish5 years ago

Z samego Rzymu wyniosłem bardzo miłe wspomnienia. Piękne miasto, szczególnie przyjemne gdy się trafi na dobrą pogodę do spacerowania. Natomiast zwiedzanie Watykanu okazało się dla mnie nieprzyjemne, trudne do zniesienia. Nie musiałem czekać w kolejce około trzech godzin, bo wcześniej zamówiłem sobie wejściówkę przez neta (ona pozwala ominąć mega-kolejkę), ale to niewiele pomogło w poprawieniu generalnych odczuć. Wewnątrz muzeów trzeba poruszać się jak ściśnięty śledź w tłumie, nie ma mowy o kontemplowaniu sztuki, czy czegokolwiek takiego. Kaplica sykstyńska była miejscem głośnym nie do zniesienia. Mężczyzna krzyczący cyklicznie przez megafon "no photos!" boleśnie krzywdził moje uszy, a zbity tłum uniemożliwiał szybką ucieczkę z tej niewielkiej, dusznej sali, gdzie odbijający się od ścian megafonowy krzyk był torturą. Na szczęście przetrwałem, uffff. :)

Sort:  

Niestety, to miejsce bardzo turystyczne, szczególnie w sezonie letnim. Poza sezonem jest już trochę bardziej spokojnie. Ale to ciągle Rzym i warto się tam wybrać! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57741.16
ETH 2947.53
USDT 1.00
SBD 3.69