[Polish] Psycho sen na psycho czas

in #polish4 years ago

Normalnie nie opowiadam publicznie swoich snów, acz ten zaciekawił mnie, na ile kombinacja wydarzeń, okoliczności i ogólnych dziwactw naszego kraju i społeczeństwa potrafi wygenerować śmieszną, acz chyba tylko nieznacznie zakrzywioną wizję rzeczywistości we śnie. Stąd stwierdziłem, że podzielę się nim w tym, nie do końca poważnym, wpisie. ;)

Sen zaczął się od wizyty u jednego z moich znajomych, który miał telewizor (w domu nie mam telewizji). Przypadkowo kanał przełączony na TVP pokazał interesującą scenę. TVP zabrało do studia jakiegoś menela z ulicy, ubrała go na biało, nałożyła mu białą czapkę, a na jego twarz zmontowała komputerowo twarz aktualnego papieża (coś na kształt popularnych teraz przeróbek deep-fake). Alkoholik z okropnie sterczącymi, brudnymi włosami ochrypłym głosem i najprostszą polszczyzną opowiadał o życiu papieża i szacunku do Polski. Słychać było, że jego teksty były recytowane według ustalonej wcześniej treści, acz nadal typowy dla bezdomnych alkoholików sposób wypowiedzi komicznie przebijał się przez miksturę wizualnej otoczki. W pewnej chwili, przy końcu wywiadu, kamera (chyba nieopatrznie) odjechała do tyłu pokazując tę osobę, prezentera i biurko z oddali. Szczegółem jaki rzucał się w oczy był fakt, że niby-papież pod stołem trzymał niedopitą butelkę piwa.
Będąc już w domu znalazłem w Internecie nagranie tego wywiadu, zrobiłem zdjęcie (screen-a) momentu z widocznym piwem i znalazłem jakie dokładnie było to piwo. To było jedno z najtańszych polskich marek. Zakupiłem kilka jego butelek, opróżniłem je, spakowałem w ładne białe pudełka i wystawiałem kolejno na aukcjach internetowych w opisie podając zdjęcie z programu i informację, że jest to butelka, którą papież pozostawił w studiu telewizyjnym po wywiadzie. Jako rekwizyt papieski ludzie licytowali je jak szaleni osiągając wysokie ceny.

Nie wiem jakie wnioski odnośnie głębin mojego umysłu można wysnuć na podstawie takiego snu, ale ja z uśmiechem przyjąłem jak humorystyczną i dziwaczną wizję potrafi wytworzyć mój umysł. :D

Z pozdrowieniami i życzeniami słodkich snów!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04