[PL/ENG] ZMIANY / CHANGES

in #polish4 years ago (edited)

Cześć!

Od dzisiaj chciałabym wprowadzić na mój profil codzienne posty. Myślę że to fajny pomysł, ponieważ zamiast nudzić się w domu będę mogła wypełnić ten czas pisząc i ćwicząc język angielski czy nawet polski.
Nie wiem jeszcze o czym będę pisać, na początku będę po prostu pokazywać moje codzienne życie podczas kwarantanny
Będę publikować posty z jednym dniem spóźnienia, abym miała czas na napisanie i przetłumaczenie. Zaczynajmy!

07.04.2020

Dzień zaczęłam o 9:00 i zaraz po włączeniu telefonu zauważyłam 10 powiadomień od nauczycieli. Do komunikowania się z nauczycielami używamy Google Classroom. Uważam, że to jedna z najlepszych rzeczy jaką wymyślili, łatwy dostęp, płynność i szybkość odbierania i wysyłania wiadomości bez żadnych zbędnych komplikacji plusuje. Nauka w domu jest dla mnie o wiele przyjemniejsza niż ta w szkole, lecz jej również mi brakuje. Nie widziałam moich kolegów i nauczycieli już od dawna, a tłumaczenie przez internet nie oszukujmy się, nie dorównuje nauczaniu w szkole i o ile z historii czy z polskiego daję radę to z matmy już ostatkiem sił wiąże koniec z końcem. Ta matma mi jakoś słabo idzie ;D
No ale wracając do rzeczy, zaczęłam zadania. Na szczęście było ich mało więc mogłam troszkę odpocząć. Wyszłam na chwilkę na zewnątrz i zrobiłam parę zdjęć.
Tutaj macie mojego psa - Lunę :
IMG_20200407_190814.jpg

A tutaj pare fotek agrestu :

IMG_20200407_190934.jpg

IMG_20200407_190838.jpg

Co do niego, to nie mogę się doczekać aż w końcu zerwę jego owoce :D
Później napisałam wypracowanie z angielskiego oraz testowałam ostatnio znalezioną stronkę ,,Grammarly''. Za niedługo postaram się, aby wleciała krótka recenzja na jej temat :)
Na koniec dnia ustawiłam budzik na 4:30 aby podziwiać różowy księżyc i położyłam się spać. Ot, zwyczajny dzień człowieka podczas kwarantanny.
Jeśli podobają ci się moje posty to proszę zostaw głos z komentarz pod moim artykułem. Dziękuję :)
A na koniec pare zdjęć z robienie prac plastycznych z siostrą :) :

IMG_20200407_183248.jpg

Do usłyszenia!
P.S. Nie wstałam :D

Hello!

From today I'd like to start writing on my profile everyday posts. I think this is a great idea because instead of getting bored I'll write and exercise my English and Polish too.
I don't know what I will be writing about but in the beginning, I'm going to show my everyday life during the quarantine.
I am posting the articles with one day delay because I need time to write and translate text. Let's go!
07.04.2020

The day I started at 9 o'clock and right after turning on the phone, I noticed 10 notifications from teachers. To communicate we are using Google Classroom. In my opinion, it's one of the best options which they think of, easy access, fluency and speed of writing and receiving messages without any complications are the most important advantages. Learning at home is nicer than in school, but I miss it too :( I haven't seen my friends and teachers for a long time and explaining lessons on the internet, don't parallel lessons in school. I can study history or English at home, but for example, math is very important for me because I don't understand math and I must searching for videos explaining math on youtube. But coming back to the point I was doing my homework. Fortunately, teachers set us less homework than on Monday, so I could go out for a second and I took some photos.
Here you have photos of my dog - Luna :

IMG_20200407_190814.jpg

And here you have photos of gooseberry :
IMG_20200407_190934.jpg

IMG_20200407_190838.jpg

À propos gooseberry, I can't wait to eat its fruits :D
Lately, I wrote an essay on English and I tested the page, which I found recently. It's called ''Grammarly''. I think about writing a review about it :)
At the end of the day, I set my alarm clock to 4:30 am. to admire the pink moon and I went to sleep.
It's my usual day during quarantine.
If you like my post, please leave comment and vote :) Thank you :)
And for the end some photos of my sister's homework :
IMG_20200407_183248.jpg

IMG_20200407_173838.jpg

Speak soon!
P.S. I didn't wake up :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60795.60
ETH 2627.31
USDT 1.00
SBD 2.58