You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hipnoza - naturalny stan człowieka owiany magiczną aurą

in #polish7 years ago

Kiedyś byłem mocno nakręcony tematem hipnozy. Byłem jeszcze w szkole średniej i mieszkałem wtedy w mniejszej miejscowości, więc nie było za bardzo możliwości na cokolwiek. Z wielu stron internetowych ściągałem nagrania z autohipnozami, z jakimiś dźwiękami i innymi cudami. Nic na mnie niestety nie podziałało. A z chęcią bym to kiedyś przetestował.

Sort:  

Szkoda. Jest teoria, że osoby, które raz spróbowały hipnozy i nie weszły za pierwszym razem w głęboki trans, już go nigdy nie doznają, ale też taka metoda autohipnozy mocno różni się od zwykłej hipnozy. Musiałbyś spróbować napisać do jakiegoś z hipnotyzerów i spróbować, raczej robią to za darmo w przeciwieństwie do hipnoterapeutów.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66383.47
ETH 3513.15
USDT 1.00
SBD 2.53