Sort:  

a dlaczego nie? nikt nie straci przez wejscie z reflinka, a piszacy artykul dostanie jakis %..

To niech o tym reflinku napisze wprost i co z tego będzie mieć.

Dobra, po kolei. Owszem, jest tutaj mój reflink, nie rozumiem co złego jest w ich umieszczaniu. Sprawia on, że otrzymuję od Minergate ok 30% przychodów. Poza tym to jeśli chodzi o samo kopanie sam dość głupio postąpiłeś biorąc się za AEON'a. Sam kalkulator na stronie Minergate pokazuje, że najbardziej opłacalne jest kopanie Monero, a po nim Bytecoina, gdyż stosunek ceny "jednej sztuki" do trudności kopania jest najlepszy. Wystarczy nieco cierpliwości. Nie wiem jaki masz sprzęt, po screenie na poście rozumiem że kopałeś na procesorze, przez co Hash rate miałeś być może nawet o niebo mniejszy, niż gdybyś kopał na karcie. Jeżeli Minergate ci nie umożliwia takiego kopania, to kop tak poprzez inne minery (ccminer, czy cudaminer). Na stronie Minergate są odpowiednie konfiguracje do takich działań. A wiem że kopiąc na dobrym sprzęcie, myślę że na co najmniej takim, jakiego parametry dałem w tym artykule, da się nieźle zarobić. Pozdrawiam.

W samych reflinkach nie ma nic złego. Problem pojawia się, gdy są one ukryte i nie podane jawnie.

Co do samego kopania - wybrałem do testów coś innego niż Monero, bo do niego trzeba 0.1, aby móc wykonać przelew. A to ogromna ilość, która nie jest za bardzo do osiągnięcia na zwykłych komputerach domowych, bo o takich pisałem.

W tytule napisałeś, że jest to OPŁACALNE. Ile czasu w takim razie potrzebujesz na wykopanie 0.1 XMR (Monero)?

Mam GTX 750 Ti, z Hashrate lecącym pomiędzy 150 h/s - 240 h/s. Mam po kopaniu średnio 5 h dziennie po 3 dniach wykopane 8,3 zł. Na podstawie chociażby tego filmiku

Stwierdzam że na 1060 można wycisnąć wynik nawet trzykrotnie wyższy.

Cytując ciebie z początku posta:

Dzisiaj chciałbym przedstawić jak kopać Monero na naszym PC. Jest to chyba jedyna kryptowaluta, którą w miarę opłaca się kopać na zwykłym komputerze (...)

Stosuję się do tego zapisu. To kłamstwo. Na zwykłym komputerze NIE OPŁACA się kopać nawet MOnero.

A dalej jest zapis "choć do solidnych efektów, zalecam posiadać całkiem dobrą maszynę". Nie wiem jaki masz w głowie obraz "zwykłego komputera", ja wyobrażam sobie zwykłego PC, który równie dobrze może mieć w środku starego 9600 gt i pentiuma 4, lub dwa złączone GTX 1080 Ti z najnowszym Kaby Lake. Mógłbyś mi zarzucić kłamstwo, gdybym napisał że "opłaca się kopać na KAŻDYM komputerze". Przyznaję, że mogłem dalej napisać zamiast "do solidnych efektów zalecam posiadać całkiem dobrą maszynę" - "do solidnych efektów TRZEBA posiadać dobrą maszynę, bo to nieco może wprowadzić w błąd. Chciałem po prostu pokazać, że bez kupowania koparek z 6x RX Fury da się coś wykopać.

mam też 1060 i i74790K (o ile to ma znaczenie) Mam też 5kW fotowoltaikę na dachu - ile mogę wykopać przez jedną dobę tego monero?

Żyjemy w XXI wieku - zwykły komputer to laptop ze zintegrowaną kartą graficzną, na której nie pokopiesz.

Wprowadzasz ludzi w błąd, próbując ich namówić do zarejestrowania się z twojego reflinka.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56586.95
ETH 2389.49
USDT 1.00
SBD 2.34