You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego oczekiwać od trenera personalnego - i dlaczego to tyle kosztuje?

in #polish7 years ago

Spotkałeś się kiedyś z przypadkiem, że ktoś zgłaszał "reklamację" trenerowi personalnemu? Skoro to usługa, to klient ma chyba prawo odzyskania pieniędzy w przypadku braku efektów pomimo stosowania się do wszystkiego?

Sort:  

Powiem szczerze, że nie słyszałam takiego przypadku. Trenerzy raczej tego pilnują i wyraźnie tłumaczą, że oni walczą z problemem tylko przez godzinę w ciągu dnia, a od podopiecznego zależy jak wykorzysta pozostałe 23 godziny.
Gdy powiesz trenerowi "obiecaj mi że schudnę 10kg" on odpowie: "ja mam obiecać? to ty mi obiecaj że schudniesz!" takie i inne psychologiczne sztuczki przenoszą całą odpowiedzialność na podopiecznego. I szczerze - ciężko o brak postępów jeżeli regularnie ćwiczy się cokolwiek, zawsze jest progres, nawet jeśli nie schudniesz to masz lepszą postawę i bez zadyszki wchodzisz na czwarte piętro. Myślę, że ciężko byłoby udowodnić, że gdzieś jest wina trenera.

Chcesz powiedzieć, że wśród trenerów personalnych nie ma kłamców, którzy obiecują rzeczy, których nie da się osiągnąć w określonym czasie pomimo wszelkich starań po stronie płacącego?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63605.39
ETH 3470.79
USDT 1.00
SBD 2.52