Sort:  

@lukmarcus :) Jak mam na steemit.com zaznaczyć, że jestem współautorem tego poradnika?

@cheetah to bot, którego nie da się zatrzymać albo coś mu wytłumaczyć. Dopóki w jakiś łatwy sposób nie będziesz w stanie udowodnić, że jesteś autorem wklejanych tekstów, nie będziesz mieć tu lekko.

@lukmarcus Mam kilkanaście poradników w formacie PDF, których jestem autorem i współautorem. PDF-y są pousuwane, a pokazuje duplikowanie kontentu. Podpowiesz mi jak w takim układzie potwierdzić autorstwo?

Najprościej byłoby w teorii, żebyś napisał gdzieś o tym, że wrzucasz artykuły na Steemit ze swojego profilu.

Jak się okazuje nie jestem pierwszy i pewnie nie jestem ostatni, który na początku zbyt poważnie wziął do siebie uwagę robota :)

;) Na wszelki wypadek bym tak zrobił i np. pod postami (które bierzesz ze swojej strony) dawał tekst w stylu "It's my post, vertification link: blabla"

Niektóre osoby nie będą cię upvoteować, gdyż oczywiście plagiatów nie lubimy (zarabiać na czyjejś pracy - sam rozumiesz), a jak będzie taka informacja to może większy pogłos będzie

Słuszna uwaga :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40