Sort:  

Chodzi mi wyłącznie o to, aby nie dało się łatwo zmanipulować listy niskim kosztem. Teraz rozdanie 0,1% tysiąc razy gwarantuje pierwsze miejsce. To stymuluje do rozdawania głosów najniższej wartości, jakiej się tylko da. Rozwiązanie jakie mi przyszło do głowy jest przedstawione powyżej. Ono też automatycznie eliminuje problem występujących wysoko na liście botów, bo te zawsze głosują na max 3%.

Jeśli natomiast uwzględnimy wartość głosu w formie kwoty, a nie procentów, to znowu lista będzie jednolitym odwzorowaniem steem power jakim dysponują użytkownicy, czyli też nie wprowadzi istotnych informacji (SP można sobie sprawdzić u każdego na Steemit i tak). To nie jest to, o co mi chodziło. Sądzę więc (być może niesłusznie), że rozwiązanie to wspomniane przeze mnie procenty (pomnożone przez liczbę głosów).

Nie chciałem się jakoś tam wtrącać w Twoją pracę, która jest nie do przecenienia. Chciałem tylko zaproponować ulepszenie/dodatek.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60270.89
ETH 2383.52
USDT 1.00
SBD 2.57