Sort:  

Niby dlaczego? Co jest w tym niezgodnego?

No właśnie o to chodzi, że regulamin po coś powstał. Dowiedz się i wróć, cofnę ci wtedy flagę.

Czytałem wcześniej regulamin, ale teraz zrobiłem to jeszcze raz. Dlatego wrzucam jego treść i się do niego odnoszę.

Wymagania dla zgłaszanego posta do etapu tematów:

post musi chociaż w luźny sposób nawiązywać do jednego z tematów, - Artykuł podzielony jest na 3 części, każda z nich to odniesienie to poszczeólnych słow Cezara - przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłęm. Jest to oczywiście przenośnia, ale myślę, że wpasowuje się w "luźne nawiązanie do tematu"
post musi zawierać w sobie informację, do którego tematu ma zostać przypisany,- zawiera, tak jak w tytule, tak w tekście.
post musi być napisany przynajmniej w połowie po polsku,- cały jest w języku polskim
post musi być oznaczony tagiem #tematygodnia,- jest
post musi być treścią oryginalną, - jest
post musi być opublikowany pomiędzy ogłoszeniem tematów (z wyjątkiem RIpost) a końcem najbliższej niedzieli,- był w tym czasie opublikowany
każdy post niespełniający wszystkich powyższych wymagań nie zostanie dopuszczony do kolejnego etapu.

Być może jest jeszcze coś, co przeoczyłem, nie dopatrzyłem. Dlatego proszę o pokierowanie mnie.

Flagę cofam, może trochę mnie poniosło, ale mam dosyć upominania ludzi o podanie tematu, do którego odnosi się post - bo w tekście nie ma nic o Tematach Tygodnia, ani o wspomnianym numerze tematu.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86