Sort:  

jak na razie to Ty bez słowa mnie oflagowałeś bawiąc się w szeryfa i to było słabe...

Rozumiem że jak będę dalej takie posty wrzucać to "zniszczysz" moje konto poprzez flagowanie treści, które zamiast na kiepskie strimi chcę wrzucać tutaj w takie właśnie formie.

Dlaczego @strimi jest kiepskie? W czym tkwi problem?

tagowanie wgl. w tym serwisie się nie sprawdza
sporo kopii artykułów się pojawia, domyślam się że nieświadomie ale widziałem już kilka razy, (w tym na własnym przypadku) że dodany później ten sam artykuł był lepiej oceniany
kolejną sprawą jest że od tygodnia jak nie dłużej nie wyświetla się treść i odnośnik do dodanych artykułów, pisze tylko dodane 48 lat temu... (dodałem pierwszy z góry wpis i tak na każdym)
Póki co jak dla mnie platforma strimi to kiepska wersja beta której nie mam zamiaru używać dlatego tego typu wpisy będę zamieszczać tutaj na steemit.
Jednak jak widzę to będę trolowany przez samozwańczych szeryfów co ewidentnie ma zniechęcić takich ludzi jak ja do zaprzestania korzystania z tej platformy...
Myślałem że tutaj jest większa swoboda działania niż na wykopie ale widzę, że z tym też tu podobny problem...

strimi.jpg

Póki co jak dla mnie platforma strimi to kiepska wersja beta

Po pierwsze strimi a steemit to dwie odmienne platformy swoimi prawami. Jak byś nie wiedział to steemit a steem to też różnica.

Kopiując wstawiając tu treści to nie tutaj. Bez przesady taki fragment treści możesz sam wykrztusić na papier...

Tą stronę co używasz nie jest aktualizowana bo chłopaki pracują nad nową która niebawem zostanie upubliczniona @strimi. Kolejna rzecz która będzie możliwa to tagi będą bez prefix,czyli każdy pokazujący się tam post wyląduje na steemit np: #polish . Zauważ że na strimi wystarczy wrzucić linka ale też są pewne ograniczenia które muszą być egzekwowane przeciw nadużyciom...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57899.97
ETH 3059.62
USDT 1.00
SBD 2.29