You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLACZEGO WARTO UPVOTOWAĆ NIE TYLKO META POSTY - oraz dlaczego największym atutem Steemita jest potencjał w przyciąganiu krypto-laików.

in #polish7 years ago

Codziennie przeglądam #polish po kilka razy i staram się czytać każdy post. Większość dostaje mój głos i jakiś komentarz. Wkurza mnie to, że kliknięcie na tagu przenosi do /trending zamiast do /created.

Sort:  

A ja czytam wszystko i nic mnie nie wkurza, jedno klikniecie w ta czy w tamta nie zepsuje mi zabawy ze Steemit:)

Ja to trochę rozumiem - osoba szybko skacząca po tagach może chcieć jak najszybciej zobaczyć coś, co w danym tagu daje poklask, dobrze sobie radzi czy tez co dany tag ma do zaoferowania. W kazdym razie fajnie, jakby dalo sie te preferencje na przyklad zmienic w opcjach. :)

Również przeglądam wszystkie posty #polish , póki postów jest tyle że da się je codziennie ogarnąć tak pewnie będę czynił jednak pewnie potem trzeba będzie rozbić na bardziej szczegółowe tagi typu #przymslenia #kryptowaluty #podruze #zdjecia etc.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62574.15
ETH 3443.14
USDT 1.00
SBD 2.51