You are viewing a single comment's thread from:

RE: Legenda RPG, gra na której wychowywali się obecni 30-sto latkowie. Oto Baldur's Gate II.

in #polish7 years ago (edited)

Głos oddałem, chociaż uznanie serii Baldursa za lepsze od Falloutów.. Zniewaga!

Pierwsza grafika padła.

Sort:  

Nie stawiałbym ich jednak na tej samej półce gatunku, Fallout i BG to jednak trochę inny klimat przyciągający do siebie trochę innych graczy. Ale masz rację słowo o Falloucie w całym artykule też powinno się znaleźć, chociaż myślę, że zasługuje on na odrębny wpis :) Szczególnie Fallout 2, a wersje późniejsze, no cóż tutaj zdania są podzielone chociaż mi grało się rewelacyjnie w NV, trochę gorzej w F3 a F4 nie udało mi się dokończyć.

Grafika poprawiona.

Moim problemem z całą serią gier na tym silniku była aktywna pauza. Po prostu tego nie znosiłem. Wolałem zwykłą walkę turową na spokojnie :)

A dla mnie to właśnie niezaprzeczalny atut całej serii :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48