You are viewing a single comment's thread from:

RE: Horizon Zero Dawn - Recenzja

in #polish7 years ago

Nie zgadzam się z twoją opinią, ale to twoje subiektywne zdanie i masz w nim rację. Ja byłem pozytywnie zaskoczony tą grą. Grało mi się w nią bardzo dobrze i platynka została zaliczona. Moim zdaniem jeden z lepszych tytułów 2017 roku.

A teraz trochę inna rzecz - wrzucanie angielskojęzycznych tagów do polskich postów dużo nie daje. Niestety. Są takie wewnętrzne ustalenia polskiej społeczności, do których oczywiście nie trzeba się stosować, ale zdecydowanie poprawia to widoczność postów. Stworzyliśmy tag #pl-sztuka, który łączy w sobie między innymi wszelką popkulturę, w tym też #pl-gry. Jeżeli piszesz o grach, najlepiej dodać oba te tagi zamiast jakiegoś obcego. Wciąż możesz zrobić jeszcze edycję.

Sort:  

Jak wspomniałem pod koniec, niektórzy nawet nie odczuwają tego co u mnie było nie do przeskoczenia, taki urok tej gry.
Wielkie dzięki za poradę, na pewno zastosuję się do niej w przyszłości, jak i teraz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 67237.66
ETH 2668.80
USDT 1.00
SBD 2.70