You are viewing a single comment's thread from:

RE: 9 myśli z 9 dni spędzonych na Wyspie Przetrwania- bezludnej wyspie na Fiji w przygodowym reality show Polsatu

in #polish7 years ago

Interesuje mnie najbardziej porównanie naszych wyobrażeń o życiu na wyspie, a życia na samej wyspie. Tak jak z tym ogniem - które metody się NIE sprawdziły? Co dziwnego jedliście?

Idąc dalej - odniosłem wrażenie, że pływanie to był najważniejszy skill, przynajmniej w etapie podziału na plemiona. Czy podczas castingów mieliście testy na pływanie i nurkowanie?

Jak się przygotowałaś wcześniej survivalowo? Zdaję sobie sprawę, że nie wiedzieliście wcześniej o konkretnej lokalizacji, ale jest wiele uniwersalnych rzeczy i sztuczek, które można zastosować w każdym miejscu.

O jeju, mam pełno pytań, ale chyba wolę czekać na twoje kolejne posty i na pewno znajdzie się więcej czytelników takiego kontentu!

Sort:  

Świetne pytania i na większość z nich mam wiele do powiedzenia więc pozwolę sobie odpowiedzieć oszczędnie i rozwinę się w postach już na poszczególne tematy.

Posty na temat ognia i jedzenia obiecuję jutro i pojutrze, więc ten temat przemilczę na razie.

Pływanie zdecydowanie bardzo się przydało! Miałam to szczęście, że właśnie w wodzie czuję się silna i przydatna, a na lądzie w porównaniu do reszty uczestników niekoniecznie. Mi odpowiadały te wodne konkurencje i było ich znacznie więcej niż się spodziewaliśmy! Przed udziałem, na etapie castingów testowano nas na różne sposoby, jedne z testów odbywały się właśnie na basenie (pływanie i nurkowanie). Sądzę, że umiejętność pływania jest tam jednak niezbędna i osoba niepływająca nie dostałaby się do programu.

O przygotowaniach też planuję kolejny post- powiem tylko, że ja wykorzystałam czas, który dostałam baardzo efektywnie i byłam z siebie bardzo dumna już na miejscu. Mimo młodego wieku (22lat) moja wiedza często przydawała się na równi z wiedzą starszych i teoretycznie doświadczonych survivalowo mężczyzn.

Dziękuję za wskazówki co do ukierunkowania kolejnych postów na ten temat, na pewno niedługo coraz więcej ich opublikuję ! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58239.61
ETH 2287.71
USDT 1.00
SBD 2.50