You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steem-008]- czy to co robię to naprawdę spam???

in #polish6 years ago

Według mnie twoje zachowanie jest prawidłowe i w porządku. Sam kiedy dostanę komentarz z głupim "fajne" to się z tego cieszę. Więc według mnie nie jest to spam skoro twój komentarz jest na temat i może zmotywować kogoś do dalszego działania.

Sort:  

Ta moneta ma dwie strony. Gdy mam "śmieciowe" komentarze pod serią "Photoblog" to się cieszę lecz gdy są one pod innymi seriami to już mam mieszane uczucia ;) Cięgle się waham lecz na ta chwile dałem sobie spokój z komentowaniem w taki sposób.

Fakt jeśli ktoś komentuje czyjąś pracę np. twoje zdjęcie czy mój rysunek to nawet krótki komentarz daję motywację, w końcu ktoś zobaczył naszą pracę i nawet ją pochwalił. Natomiast jeśli chodzi o posty z jakimiś faktami czy informacjami zwykłe "fajne" nie wnosi nic do tematu.

Niestety nie przeforsujemy botów. Trzeba się pogodzić z tym że nawet na tagach foto i podobnych gdzie takie komentarze są zazwyczaj mile widziane nie będą akceptowane przez boty.

No niestety to tylko boty :/ będzie trzeba ogarnąć cały zbiór słów blisko znacznych od fajny ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56002.99
ETH 2458.17
USDT 1.00
SBD 2.28