You are viewing a single comment's thread from:

RE: Keikaku i Django 2.0

in #polish6 years ago (edited)

chyba największą zaletą django jest możliwość bardzo szybkiego budowania aplikacji i prototypów. to dość duża kobyła, która ma bardzo dużo rzeczy wbudowanych jak panel admina, rejestracje, logowanie, autoryzacje, ma model użytkownika przez co nie musisz się martwić obsługą haseł, ma system uprawnień, system powiadomień, tlumaczeń. no i django też zmusza do pewnych standardów bezpieczeństwa chociażby do używania tokena csrf w celu zapobieganiu atakowi Cross-Site Request Forgery. Ma też dużo "appek" czyli rozszerzeń więc wiele rzeczy nie musisz pisać nawet sam.

Obecnie mam już trochę doświadczenia w django i postawienie prostego cruda zajęło mi 3h, miałem zadanko na rektutacje i zrobienie pełnoprawnego projektu z logowaniem, rejestracją, translacją, wyświetlaniem danych + jakiś formularz, zajęło mi jeden dzień.

Napisałem ostatnio skrypt do automatycznego deploya (wrzucania na serwer) to już w ogóle szybko mi idzie bo tylko wrzucam kod do repozytorium, odpalam skrypt podaje dane takie jak domena, liczba workerów (procesów obsługujących requesty) i wszystko mi się samo ustawia i konfiguruje

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61240.20
ETH 3247.86
USDT 1.00
SBD 2.45