Day One czyli MiroBurn Challenge

in #polish6 years ago (edited)

Postanowiłem wziąć udział w małym wyzwaniu wymyślonym przez Mirka Burnejko z serwisu internetowego Trzy Poziomy. Przez trzydzieści dni (poza pierwszym czyli tym) będę pisał o mojej pasji czyli programowaniu w Pythonie. Planuję omówić:

  • Podstawy języka
  • Ciekawe biblioteki (według mnie)
  • Programowanie webowe czyli Flask i Django
    Na deser jeśli się wyrobię:
  • PyGame czyli biblioteka do tworzenia gier według prośby @fervi
  • Programowanie okienkowe czyli pyqt

Zamierzam również nałożyć na siebie pewne ograniczenia:

  • Nie mogę pisać na kilka dni wprzód
  • Artykuły muszą być merytoryczne, bez przemyśleń i podobnych zapychaczy
  • To musi być zabawa
  • Mam pisać z myślą o dawaniu wartości
  • Mam się czegoś nowego nauczyć w tym czasie

Będzie ciężko bo pracuję i studiuję zaocznie (zjazdy od 8 do 20, ale pewnie będę pisał na wykładach czy w trakcie dojazdu 😅), ale dam radę !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60309.45
ETH 2701.35
USDT 1.00
SBD 2.48