You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Opowiadanie - "SYMULACJA"

in #polish7 years ago (edited)

Obawy całkiem niepotrzebne.
Chyba nie tylko mi się podobało. :)

Ogromne banki pamięci umożliwiały im dryfowanie pomiędzy miliardami jaźni. I choć żyjąc w symulacji, nie pamiętali swoich innych żyć, to jednak gdzieś tam tliła się w nich świadomość, że są częścią czegoś doskonalszego niż oni sami.

Kiedyś dawno przechodząc przez jezdnię widziałem karetkę, przewożącą jakąś anonimową osobę. Doznałem dziwnego uczucia i zrozumiałem...
Jestem równocześnie sobą i wszystkimi innymi ludźmi...
Muszę podjąć wszystkie wyzwania, wytrzymać wszystkie próby, zaznać ludzkich radości i smutków, wychodzić wszystkie ścieżki te mniej i więcej prawdopodobne.
Przejść test... na człowieczeństwo.
"Kochaj bliźniego jak siebie.."

Sort:  

Ja chyba też zrozumiałam :)

Wydaje mi się, że rozumiem co pomyślałeś.

Uświadomiłem sobie, że na świecie żyje tylko ... 1 człowiek. Ja.
W miliardach wariantów i postaci, rozgryzam istotę człowieczeństwa.
Patrząc w oczy staruszka w tramwaju, pani w kiosku ruchu ... patrzę sobie w oczy.

Oczywiście to był jeden z 1 000 000 moich pomysłów na rzeczywistość.
Widzę, że koleżanka ujęła podobny motyw w swoim opowiadaniu i ...
To jest dobre - pomyślał sobie @lugoshi :)
i poszedł robić, pachnącą ciepłymi krajami herbatę.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62644.80
ETH 2464.51
USDT 1.00
SBD 2.62