You are viewing a single comment's thread from:

RE: [pl-Wierszokleci] Wyczerpanie przyszłości

in #polish6 years ago (edited)

Zarząd za zarobione twórczo dutki
finansować miał serca decyzji skutki

non profit machina miała się kręcić
nagrodami co rusz wierszokletów nęcić

brak ziaren czasu okazał się katem
nie pomogło okładanie biczem li nawet batem

ostatnia edycja zasmuciła mnie wielce
3 osoby położyły na pokładzie swe ręce

piękne strofy kreśląc me oczy mydlicie
tak, sny o kleckiej potędze snuję skrycie

niestety najlepiej takie plany weryfikuje
prozy życie

Sort:  

do nagród uczciwie dorzucę się i ja,
byle poezja na steemicie żyła,
niechęć i czas - fatalne zjawiska,
jednak poezji zdrój nieraz tryska,
może trzeba by tematy rozszerzyć,
a więcej osób siądzie do kart świeżych,
słowników co będą przekute we strofy,
początek był niezły, później nieco siadło,
ale czy tak od razu zawieszać trzeba dzieło?
ostatniej edycji smutku Twego winny jestem i ja,
lecz nic nie miałem na myśli, muza opuściła,
jednak z nimi już tak jest, tu kaprys, tam łaska,
a jednak wiele osób dziarskie wiersze trzaska...
przemyśl Mospanie tak straszną decyzję,
bo bez poezji świat zmieni się w lewiznę.

dwie edycje jeszcze są na koncie
siedzę jak na beczce zapalonym loncie

może pomysł nielichy na formułę nową
ruszmy .... a może jednak głową

może za tematów tygodnia pójść chwalebnym śladem,
nieco więcej wyborów dawać wierszokletom,
by mogli w każdym znaleźć inspirację przeto,
w środków transferowaniu masz moją prawicę,
2 SBD wpłynie na następną edycję.

Piękny to gest w kontrze do lewizny
Edycje trzy, tematy trzy i obrona
wierszokleckiej Wizny.

Czekam na @dutmistrza temat nowej edycji
@wadera dała w edycji ósmej początek nowej tradycji.

Wymyślę temat, lecz chciałbym to przemyśleć,
może coś dzisiaj lub jutro się przyśni,
na pewno przed edycji 9 początkiem,
zaleję temat poetyckim wrzątkiem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63476.83
ETH 3413.43
USDT 1.00
SBD 2.50