Wszechświat

in #polish5 years ago

Powstanie wszechświata to temat który od zawsze bardzo Mnie interesował.
No właśnie. Nasza ziemia jest przecież jednym z miliardów planet...
Sam wszechświat jest nie zbadany i ciągle się rozszerza! Wyczytałem z niektórych źródeł że
wiek wszechświata szacuje się na ok 13,82 miliarda lat. Jeśli pomyśleć ile przeciętnie żyje człowiek..
to robi mega wrażenie! jest to nie wyobrażalnie duży przedział czasowy!

Ja uważam że nic nie dzieję się przypadkowo i nawet wszechświat miał gdzieś swój początek.
Może to jakieś siły wyższe których nauka nigdy nie dosięgnie? A może wszechświat jest tylko jednym z wielu wszechświatów ? :D Tyle pytań a tak mało odpowiedzi! Jest to temat tak szeroki i skomplikowany że
nie wiadomo czego się zaczepić.

Kiedyś nie interesowałem się nawet fizyką..w sumie w czasach szkolnych mało jaki przedmiot mnie interesował.Może
to przez to że każdy miał presję ..bo jak się coś musi to się tego nie chcę.
Dzisiaj sam od siebie czasami zaglądam do internetu i czytam. O wiele więcej rozumiem i o wiele łatwiej przyswajam wiedzę.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98