You are viewing a single comment's thread from:

RE: People-Pleasing Syndrome - kiedy bycie miłym staje się niebezpieczne.

in #polish6 years ago

Mało, że dotyka mnie osobiście emocjonalnie - od dawna próbuję ujarzmić potwora zwanego "asertywność", mało, że tak dogłębnie i celnie zanalizowane (wykształcenie psychologiczne?), to jeszcze jak to jest napisane.

Jak to się świetnie czyta. No po prostu...

A ten fragment zostanie ze mną naprawdę długo:
"Musisz wiedzieć, że jest nas cała masa – opuszczone i zaniedbane dzieci ukryte w dorosłych ciałach, idące w życie z nienasyconym głodem zewnętrznej walidacji i paraliżującym strachem przed odrzuceniem, gniewem i dezaprobatą."

Sort:  

Dziękuję. Mnie to też dotyczy, stąd tak emocjonalne podejście i zaangażowanie w temat. Nie mam wykształcenia kierunkowego, jednak pracowałam nad własnym przypadkiem już tak długo... Aż dwa lata temu trafiłam na nowy trop - praca z emocjami (nie z głową) i z wewnętrznym dzieckiem. Od tego czasu zrobiłam olbrzymie postępy. Serdecznie pozdrawiam i powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65230.32
ETH 3477.92
USDT 1.00
SBD 2.37