Dodawanie filmów na Dtube

in #polish6 years ago

Witam . Od niedawna stałem się 'szczęśliwym' posiadaczem konta na steemit ... dlaczego napisałem słowo szczęśliwy w cudzysłowie ? Otóż problem zaczął się już na starcie ... Wpadłem na pomysł iż będę umieszczał filmy na Dtube związane z grami ... Lubię grać w gry dla przyjemności oraz lubię wyszukiwać nowe błędy czy analizować i testować nowe rzeczy związane właśnie z daną grą ... nie wiem czy taki kontent się tutaj przyjmie ale co mi szkodzi ... przecież można tutaj umieszczać filmy za free , a przy okazji zarobić jakieś drobne ... fajna sprawa pomyślałem .

No i się zaczęło . Upload 1 filmiku ... niby wysyła i wszystko fajnie ale po uploadzie , wstawieniu miniaturki i klikając w przycisk dodania go do mojego konta wyskakuje komunikat 'nieznany błąd' ... nie powiem , że zaczęło mnie to trochę irytować ... przecież nawet nie zostało napisane jaki jest powód tego błędu ... więc ok ... wysyłam znowu ... i znów to samo . Zacząłem przeszukiwać internet . Okazało się , że rozwiązanie jest proste ... należało się wylogowac i zalogować ponownie aby ten problem zniknął . Faktycznie podziałało . Dodałem 2 filmy z League of legends , które to zmontowałem w raz z kolegą ale problem się nie zakończył .

Wczoraj wieczorem chciałem dodać kolejny film leczy tym razem wyświetlony został komunikat w którym to jest napis o tym , że nie posiadam wystarczająco dużo Steem Power i , że mam doładować SP lub odczekać na wpłyniecie $ na moje konto ...

No i właśnie tutaj moje pytania ... mam konto od 3-4 dni wstawiłem 2 filmiki na których zupełnie nic nie zarobiłem ... wcale mnie to też nie dziwi ( w końcu chcemy stworzyć nowy kontent , więc ciężko przyciągnąć widownie 2 filmikami )

  1. Czy jest to jakiś tymczasowy błąd ? posiadam ciągle 15 SP Bandwidth Remaining 99,98%

  2. Czy ponownie wylogowanie i zalogowanie się do konta może to naprawić ? SP nie zmienił się od kiedy mam konto więc nie rozumiem dlaczego teraz wyskakuje komunikat o SP .

  3. wczoraj zauważyłem też pewien komunikat który wyskoczył na Steemit odnośnie jakieś wcześniejszej aktualizacji ... czy to może mieć jakiś związek z tym właśnie ?

  4. I takie dodatkowe pytanie ... Po wrzuceniu tych 2 filmików z automatu liczba subskrypcji wzrosła z 0 do 135 i od razu po wstawieniu na obu filmikach pojawił się upvote ... to jakieś boty ? przecież to dziwne , że ktoś po kilku sekundach filmu dawał upvote z automatu nie widząc nawet całości filmu .

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56836.82
ETH 2341.45
USDT 1.00
SBD 2.41