Wspomnienie zimy

in #polish6 years ago

Pewnie większość osób mnie tu nie zrozumie, ale właściwie nie ma dnia, żebym nie myślał o chęci powrotu na śnieg, powrotu zimy... I tak najczęściej przewijają mi się przez głowę myśli o ostatnim wyjeździe na narty. Żaden grill w ciepły letni wieczór mi tego nie zastąpi. Podobnie w przypadku wyjazdów wakacyjnych gdzieś w tropiki. Nie.

Narciarstwo jest najważniejsze.

1.jpg

3.jpg

4.jpg

2.jpg

Sort:  

Jak tak patrzę na te zdjęcia i czytam.. To aż mi żal, że nie potrafię jeździć ani na nartach ani na desce... 😔

Jedno z marzeń do spełnienia - pojechać w góry i się nauczyć 😂

Super pasja 👌🏻

Nie wiem skąd jesteś, jednak do samej nauki nie trzeba jechać w góry - w całej Polsce są rozsiane drobne stacje narciarskie, które idealnie nadają się do nauki. Nie trzeba przy tym organizować kilkudniowego wyjazdu. Przykłady:

  • Stacja Narciarska Szwajcaria Bałtowska
  • Szczęśliwice w Warszawie
  • Gubałówka w Szczecinie
  • Góra Kamieńsk w Bełchatowie
  • Łysa Góra w Sopocie
  • i wiele innych.

Chyba, że na codzień mieszkasz na południu kraju - wtedy 100km nie stanowi problemu.

Pochodzę z Mielca, na codzień przebywam w Krakowie :)

Dziękuję za podanie propozycji 😇 ♥

Natomiast moim marzeniem jest pojechać w te góry ♥

20 lat, a ja nigdy nie byłam...

Mielec 👍👍 Mam tam rodzinę 😀😀

Sam pochodzę z Sanoka więc w góry miałem blisko. Teraz z Warszawy jest już gorzej. Pytanie czy jechać w polskie góry czy w Alpy jest bardzo łatwe z tej perspektywy - podróż zajmuje dużo czasu niezależnie czy to w Polsce czy za granicą, a zakwaterowanie i koszty karnetów są podobne w Polsce i w Austrii...

Ten świat jest faktycznie mały 😂 🌏

Wiesz co.. Trudno stwierdzić. Wspierajmy Polskę i Polskie piękno! Natomiast nie można się zamykać w jednym obszarze, więc trzeba ruszać dalej.

Hmm.. I weź teraz podejmij decyzję 🤔

Nie znoszę zimy, ale rozumiem pasję :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93