Dzień wspólnego czytania komiksów

in #polish5 years ago (edited)

Dzień wspólnego czytania komiksów

Dziś mamy dzień wspólnego czytania komiksów więc zapraszam do zabawy i wklejania w komentarzach zdjęć waszych ulubionych komiksów oraz krótkie info dlaczego akurat taki a nie inny komiks.

Zaczynamy !!!

U mnie ulubiona seria z dzieciństwa to przede wszystkim Kajko i Kokosz
kajko-kokosz-Mirmilowo-Wielkie-gra-1.jpg

Today we have a day of reading comics together so I invite you to have fun and paste in the comments photos of your favorite comics and short info why just such and not another comic.

We're starting !!!

Sort:  

gmv.jpg

To mój pierwszy komiks jaki przeczytałem i mam do niego sentyment.. bo będąc w podstawówce pożyczyłem go koledze i tyle go widziałem XDXD w sensie komiks...

To teraz zapraszam do wspólnego czytania komiksów w najbliższej bibliotece, kawiarni czy innym lokalu. Inni pewnie się zdziwią jak zaczniesz, zaczniecie czytać na głos swój ulubiony komiks ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63330.76
ETH 3090.95
USDT 1.00
SBD 3.80