Moje pierwsze 2 tygodnie na Steemit!

in #polish7 years ago

Hej! Dzisiaj uświadomiłam sobie, że to już 2 tygodnie od kiedy każdy dzień zaczynam wizytą na Steemicie :). Zauważyłam, że wiele osób robi swoje podsumowania po takim czasie, więc i ja to uczynię. 

Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Poznałam tutaj mnóstwo przemiłych i dociekliwych osób, które o dziwo mają chęć dowiedzieć się czegoś więcej z moich postów. Zdziwiłam się, bo co nieco udało mi się przy tym zarobić, a piszę przecież o rzeczach, które naprawdę mnie interesują i sprawia mi radość podzielenie się swoją fascynacją czymkolwiek. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za Wasze komentarze, wsparcie i pomoc, kiedy jak zwykle gubię się w tych wszystkich komputerowych zawiłościach :).

Steemit jako platforma jest oknem do przyszłości. To zupełnie nowa jakość, na którą mam nadzieję, coraz więcej osób będzie się otwierać. Wiadomo, że nie wszystko jest jeszcze takie jak byśmy chcieli ale na pewno jest na dobrej drodze, aby z każdym kolejnym tygodniem/miesiącem zmieniać się na jeszcze lepsze. 

Nie będę więcej przedłużać i Was męczyć :). Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do poczytania mojego bloga kiedy tylko znajdziecie ochotę ;) 




Sort:  

Odpowiedź jest prosta; krzywe paluchy i robaki w oczach interesują ludzi :D Co zabawne a raczej turbo-obleśnie, lecz zaskakująco satysfakcjonujące, to kanał Pani doktor Pimple Popper (nie będę tłumaczył) https://www.youtube.com/user/DrSandraLee

Znam, znam :D. Sztosik!

hahah! Mój człowiek <3

Podobają mi się twoje teksty o pasożytach, z chęcią bym poczytał też coś o egzotycznych chorobach czy mutacjach ciała. Oby tak dalej!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66996.66
ETH 3235.91
USDT 1.00
SBD 2.63