Adam Wójcik - leganda polskiej koszykówki nie żyje :(

in #polish7 years ago

Niestety dziś dotarła bardzo smutna informacja. Zmarł zmagający się z białaczką Adam Wójcik. Leganda polskiego sportu, wielokrotny reprezentant Polski, najskuteczniejszy zawodnik w historii polskiej ligi koszykówki.
Postać mocno związana z Wrocławiem, gdzie wielokrotnie wraz ze Śląskiem zdobywał tytuły mistrza Polski. Razem z Maciejem Zielińskim, Dominikiem Tomczykiem tworzyli legendarnw trio, które wprowadziło polską koszykówkę klubową do elity europejskiej.
Jako kibic Śląska, który wychował się oglądając poczynania Pana Adama, jestem ogromnie zasmucony i zszokowany tą smutną wiadomością. Czuję, że razem z Mistrzem odeszła cząstka mojego dzieciństwa.
Pan Adam pochodził z Oławy, miasta w który mieszkam. Wszyscy możemy powiedzieć, że nasze miasto straciło wybitną postać.
Na zawsze pozostanie w naszych sercach. Spoczywaj w spokoju mistrzu!
image

*zdjęcie pochodzi z portalu sportowefakty.pl

Sort:  

skopiowałeś artykuł, nie podałeś źródła teksty ani zdjęć. Oczekujesz że w ten sposób zarobisz?

pierwsza sprawa jest taka, że tekst jest napisany przeze mnie. Jak widzisz jest tutaj podane źródło skąd wziąłem zdjęcie. Nie jest Ci wstyd?

jest bardzo mi wstyd że jesteś Polakiem Cebulakiem

Mega smutna wiadomosc. Za kazdym razem gdy zegnamy mlodych ludzi. Ale kibice z pewnoscia nigdy nie zapomna! R.I.P [*]

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60938.00
ETH 2386.38
USDT 1.00
SBD 2.57