You are viewing a single comment's thread from:

RE: Choroba wysokościowa🌄

in #polish6 years ago

N.m.p:
Omu 2 505 m (góry Bucegi)
Rysy 2 503 m
Łomnica - : 2 634 m
2145 n.p.m. (przełęcz Urdele).
Wyżej nie byłam, we wspomnianych miejscach nie odczułam żadnych negatywnych skutków, to chyba jednak dużo za nisko:)

Sort:  

No ja też w sumie poza rzadszym powietrzem nie odczuwałem nic nigdy. Może dlatego, że na szczytach jest się raczej krótko. Zapewne inaczej było by spędzić tam np dobę.

Pewnie tak. Jak się uda to w tym roku czeka na mnie Gruzja i może wyższe szczyty. Na Kazbeg (5047m n.p.m.) nie wejdziemy, bo za wysokie progi :D, ale łatwiejsze podejścia są w planie. Noclegi na prawie 2tys. też się pewnie zdarzą, więc sprawdzimy tę teorię na własnej skórze. 🏔

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71152.89
ETH 3805.51
USDT 1.00
SBD 3.49