You are viewing a single comment's thread from:

RE: Retro reanimacja - Odnawianie i naprawa myszki do Amigi.

in #polish6 years ago

Szanuje za nakład pracy włożony w wykonanie tego artykułu. Jest mega obszerny i doklady z ilustracjami. Dobra robota i oby tak dalej, bo strasznie fajnie sie to czyta :)

Sort:  

Prawdę mówiąc to była raczej przyjemność niż praca :)Poza tym, przy myszce nie było aż tak wiele roboty. Teraz dłubię przy samej Amidze, wymieniłem kondensatory, wyczyściłem, wybieliłem, dołożyłem Goteka, czyli emulator stacji dysków pozwalający odpalać gry i programy z pędraka USB, aktualnie jestem na etapie wymiany dysku 3,5" na 2,5" i pewnych modyfikacji (ale to na razie tajemnica ;) ) To będzie dopiero obszerny artykuł. Prawdopodobnie podzielę go na kilka części, bo przez całość na raz raczej nikt by nie przebrnął ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57405.63
ETH 2867.89
USDT 1.00
SBD 3.54