You are viewing a single comment's thread from:

RE: Miałem 69 lat i postanowiłem się odmłodzić ;)

in #polish6 years ago

Trzymam kciuki, również walczę z wagą, niestety z biegania musiałem zrezygnować. Najważniejsze złapać motywację, pobudzić organizm do działania i z każdym dniem będzie łatwiej. Z uwagą będę czekał jak sytuacja się rozwinie, zapraszam również do śledzenia moich postępów.

Sort:  

Cześć :) Czyli można powiedzieć - witaj w klubie. U mnie złapanie motywacji to łatwiejsza sprawa, najgorzej ją później utrzymać. Pojawiają się efekty, jest spadek na wadze - mózg mówi: "jest fajnie" możesz trochę zluzować... no nie licz już tych kawałków pizzy" :) i potem już z górki. Znowu przybywa na wadze, zawsze z większym impetem. Dlatego teraz, tak jak napisałem, nacisk kładę na inny cel główny, a ubytek masy powinien pojawić się przy okazji. Z samym bieganiem jest problem związany z wagą - stawy kolanowe, skokowe itd mocno obrywają. Dlatego narazie okres delikatnej adaptacji, bez szaleństw.
Twoje postępy również będę śledził, trzymam kciuki!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64686.77
ETH 3158.13
USDT 1.00
SBD 2.57