You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 3

in #polish5 years ago

Jestem za stary, żeby pamiętać, kiedy przestałem wierzyć w Świętego Mikołaja, ale chętnie odpowiem pewna historię, która zachwiała wiarę w Świętego u mojej córki i jej kolegi.
Podczas naszego pobytu w Neapolu chcieliśmy, żeby w wigilię do naszych dzieci przyszedł Św. Mikołaj, który mówi po polsku. W tym celu na spółkę z moim kolegą zakupiliśmy czerwony strój i najpierw ja poszedłem jako Mikołaj do jego domu, a później on przeszedł do mojego z prezentami.
Czteroletnia córka po jego wyjściu od razu powiedziała, że był to wujek Jacek, ale twardo temu zaprzeczaliśmy. Następnego dnia spotkaliśmy się wszyscy razem, a dzieciaki zaczęły dzielić się między sobą odkryciami, bo okazało się, że trzyletni syn kolegi również miał podejrzenia do tego kto był Mikołajem.
Początkowo spokojna rozmowa szybko przeistoczyła się w kłótnię, która wyglądała mnie więcej tak:

  • To Twój tata był Mikołajem.
  • Nie, to Twój tata był Mikołajem.
  • Nie, to Twój!
  • Nie, to Twój!
    ...
Sort:  

Czytając wasze komentarze dochodzę do wniosku, że powiedzonko "naiwny jak dziecko" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59893.00
ETH 2414.92
USDT 1.00
SBD 2.43