Ostatnio obejrzałem #60 - "Jeszcze dalej niż Północ"

in #polish4 years ago (edited)
Sort:  

Zaje... to znaczy fajna komedia. Od czasu do czasu można było obejrzeć ten film na kablówce, na Zone Europa, czy na jakimś innym kanale tego typu. Niestety nie widziałem tego filmu w całości, ale tak około 2/3, może 3/4. Już dawno go nie oglądałem, ale myślę, że dałbym mu podobną ocenę 8-9/10.

Jeden z niewielu filmów, które bardzo dobrze wspominam

Bardzo śmieszny film! Również polecam!

Dzięki za recenzje! Do obejrzenia bo lubie komedie😀

Zajebisty! Obejrzałem w sobote. I nicz mi nie jest🤣 Akcent jak ze Śląska. Rozbawiony daje 9/10

Posted using Partiko Android

Dobry jesteś, ja 10 lat w Belgii mieszkam i mam styczność z językiem francuskim codzienne i nie wychwycę akcentu 🤣😁🤣😁

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67