Sort:  

Sorry, the tip is higher than your deposit.
You can check your deposit by sending 0.001 SBD to @tipu with memo: status
(the minimal tip is 0.1 SBD/STEEM)

Ja sobie raz niechcący podbiłam komentarz głosem tipu... :p
Bo tipu ma tak, że jak edytujesz komentarz i dopiszesz komende to już nie da upvota. Więc w odpowiedzi do swojego komentarza użyłam tipu. Ale przynajmniej wiem, że można upvotować komentarze ☺️

!tip 0.5

Teraz mam nadzieję, że uda się. ;)
Moją winą jest, że zrobiłem to w pełni świadomie. A z drugiej strony to nie wiedziałem, że można przy użyciu tipsy podbijać komentarze. :D

Posted using Partiko Android

Teoretycznie mamy zgodę od Cardboarda na podbijanie swoich postów :)

🎁 Hi @nieidealna.mama! You have received 0.5 STEEM tip from @lesiopm!

@lesiopm wrote lately about: Saragarhi - Hinduskie Termopile Feel free to follow @lesiopm if you like it :)

Sending tips with @tipU - how to guide :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67