Jesienny powrót

in #polish6 years ago (edited)

Po blisko miesięcznej przerwie wracam do publikowania na steemit. Aż tak długa przerwa była spowodowana kilkoma podróżami, które ostatnio odbyłem, zarówno ta służbowa jak i wyjazdy prywatne skutecznie odciągnęły mnie od platformy na jakiś czas. Generalnie wyszło to na dobre, do wielu spraw nabrałem dystansu, na inne spojrzałem z innej perspektywy.

telescope-2127704_1280.jpg

Na dobrą sprawę przez ostatnie cztery tygodnie ograniczyłem swoje sieciowe życie do minimum, zamiast ślęczeć przed ekranem laptopa czy tabletu wolałem spędzić ten czas w realu. Na zwiedzaniu, poznawaniu nowych miejsc i odkrywaniu znanych zakątków na nowo, czy poznawanie nowych smaków.

No właśnie, przez odkrywanie włoskiej i francuskiej kuchni obywatela znowu przybyło, więc powrót na steemit powinienem zacząć od reaktywacji "Dziennika grubasa", bo potrzebna mi jest teraz motywacja do zrzucenia paru kilogramów. Ale mam nadzieję uporać się z tym w ciągu paru tygodni, jak to mówią "łatwo przyszło, łatwo...", ale nie, to nie tak działa z nadwagą :D Na razie jednak nie będzie reaktywacji "dzienniczka" - poniekąd jego rolę przejął @browery.

[Zdarzyło to się]

knight-2565957_1280.jpg

Ale już od jutra wrócą ciekawostki historyczne, myślę, że najpierw nadrobię zaległości z okresu kiedy nie publikowałem, a po około tygodniu najwyżej dwóch będą już na bieżąco. Będzie tam pewna lokalna historia i lokalny jej bohater, którzy odmienili moje stereotypowe postrzeganie belgów w czasie wojny.

[Ostatnio obejrzałem...] & [Ostatnio przeczytałem...]

knowledge-1052010_1280.jpg

W między czasie obejrzałem kilka ciekawych filmów i seriali, którymi będę chciał się z wami podzielić. Oczywiście nie zabraknie również refleksji na temat przeczytanych (lub odsłuchanych) książek.

Po tak długiej przerwie słowa nie chcą się tak łatwo układać w zadania, jak poprzednio, ale regularne pisanie sprawi, że szybko wróci mi chęć i radość z tworzenia.

Wykorzystałem zdjęcia z portalu pixabay.com.

Sort:  

Witamy ponownie, warto trzymać życie w realu a w sieci po równi :)

A co jeśli życie „w realu” to tak na prawdę symulacja? Jest wielu zwolenników tej upiornej teorii;)

A kto wie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81