Co to za auto?

in #polish6 years ago

W czasie dzisiejszej przejażdżki trafiłem na taką perełkę, auto wyglądało idealnie, w związku z czym nie mogłem się oprzeć, żeby zrobić parę zdjęć.

Zapewne na platformie steemit jest wielu pasjonatów motoryzacji, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą na temat tego auta. Wiem, że jednym z takich auto fraków jest @szrociak, którego proszę o wstrzymanie się przez parę dni z odpowiedzią na pytanie. Daj szansę innym, na pewno nie brakuje tu pasjonatów oldtimerów.

W tym konkursie, a w zasadzie zabawie nie przewiduję nagród, więc osoba, która poda właściwą odpowiedź będzie miała przede wszystkim podziw społeczności.



Dla ułatwienia podaję kilka charakterystycznych wyróżników tego samochodu, przede wszystkim dwukolorowe malowanie w kolorze szarym, a na obramowaniu grilla czerwona korona. Nie wiem, czy to ułatwi sprawę, ale samochód ten jest zdecydowanie starszy ode mnie, a jak świetnie zachowany.

Dodatkowo świadomie nie pokazałem ostatniego zdjęcia tyłu tego samochodu, bo ułatwiło by zdecydowanie odgadnięcie marki i modelu tego auta.

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy, podawajcie Wasze odpowiedzi w komentarzach.

Sort:  

Brawo @marcon!
Okazało się, że nie było tak łatwo, chociaż pisałem o "czerwonej koronie" w podpowiedziach :)
Uchwycony samochód to Vanden Plas Princess 4-litre R, gdzie 4-litre R oznacza 3,9 litrowy silnik Rolls-Royce. Samochód był produkowany między 1964-68, a zaprojektowany przez Pininfarina.
Zachwyca jak jest utrzymany ten konkretny model. Jako bonus zdjęcia tyłu, które dużo wyjaśniają.

20.08-13.jpg

20.08-14.jpg

Wygląda na któryś z modeli Wolseley'a z lat '60 (lub okolic), ciężko mi jednak jednoznacznie wskazać który. Mam wrażenie że dokonano tutaj przeróbek, lub jest to jakaś alternatywna wersja bardziej znanych modeli. Żaden ze znanych mi modeli nie odpowiada w pełni, przede wszystkim w kwestii układu lamp. Przydatny byłby też tył.
Strzelam w któryś z tych:
15/60? 16/60? 6/99? 24/80?

P.S. Faktycznie przepiękny okaz :)

Ciepło! Podpowiem, że model oryginalny, żadnych przeróbek.
Tył by za dużo ułatwił, dlatego go nie umieściłem :)

Dobra, mam. Ale potrzebowałem do tego analizowania zdjęcia w powiększeniu i wujka Google. Austin Vanden Plas Princess

Brawo Jasiu!
Zdaje się zagadka była zbyt łatwa?

Nie była łatwa. Modelu w ogóle nie znałem. Na grillu znajduje się czerwona korona, przy pomocy google'a można na jej podstawie bez większego problemu wyszukać model. Chyba jest charakterystyczna tylko dla tego samochodu. W każdym razie gdyby nie ten widoczny na zdjęciu "znak towarowy" nie odnalazłbym rozwiązania zagadki :P

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74